U begrijpt er niets van:
Uw medewerkers zijn altijd op tijd, werken hard, maar de omzet blijft achter. Een gevolg van de economische crisis, of is er méér aan de hand?
Als een vertegenwoordiger voor dag en dauw op pad gaat, sluitende werkrapporten en kilometeradministratie overlegt, uw kantoorpersoneel al vroeg ijverig aan de slag gaat achter de PC om de administratie op orde te krijgen, of uw bedrijfsleider cursus na cursus volgt om de vakkennis op peil te houden, maar de bedrijfsresultaten blijven achter, dan kan er meer aan de hand zijn.
Houdt uw vertegenwoordiger zich wel zo vaak bezig met klantencontacten of bezoekt hij/zij veelvuldig onder werktijd het café of gebruikt men de werktijd voor privé-zaken? Houdt die kantoormedewerker zich wel bezig met de administratie of wordt de bedrijfs-PC voornamelijk gebruikt voor de chat-/Hyvesverslaving, het spelenvan spelletjes of voor het veelvuldig onderhouden van privécontacten onder werktijd ? Volgt uw bedrijfsleider al die cursussen wel daadwerkelijk of worden de cursus-uren besteed aan andere (privé) aangelegenheden?
Dergelijke vormen van ernstig werkverzuim schaden uw onderneming.
De NRID brengt dit verzuim aan het licht en vertaalt dit in een sluitende rapportage, waar nodig aangevuld met bewijsstukken.